BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 16, 2010

Perantaraan Di HATI

semenjak diriku mengenali dirimu,terasa hidupku indah bagai tak terkata..terpancar indah wajah mu di hatiku,membuat jantung ku berdegup kencang..

andainya aku mampu memiliki mu menyentuh hati mu,mencuri cinta mu..akan ku menjaganya setulus hatiku,tidak akan aku persiakan cinta mu..

semenjak aku melihat wajah mu terpancar indah cahaya iman mu,mengalir air mataku di sentuh kelembutan mu,tanpa mu disisi aku tak berdaya lagi...


janji ini ku semat dihati,janji ini ku pahat menjadi realiti, janji ini akan ku kota suatu hari nanti..

1 comments:

Anonymous said...

cinta ini ..
sehangat mentari pagi
bersama rona-rona rindu
aku pada mu..

rindu ini...
bagai semilir petang..
bertiup sepoi menyentuh hayalku..
aku pada mu...

Dada malam serlah cahaya
memberikan sinar
untuk janji-janji terkota..



Yu-Mong